Nekoliko skrivenih kamera, poznavanje Photoshopa i nekoliko “žrtava”, i imate odličnu spaćku kao stvorenu za skupljanje lajkova.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgq9MTp4UNn7YtcDV3ub0_vEj2efo-LrWOGLfGw-HAJgQTlNdVjA-wz7y-hY2rSS7kviZGOALJTMGEiSrhyphenhyphen2F_kBZExTKXFYHqKRQPays2cdQaNjKuzDRl6usMXRZ1vkObqX9M_61pJMXc/s640/reklama.jpg)
Upravo su to učinile šaljivdžije iz Švedske kada im je na pamet pala ideja da Photoshopom u reklame ubace nekoliko putnika koji ni u kojem slučaju nisu očekivali da će uskoro postati zvijezde reklama.
Riječ je o ideji umjetnika Erika Johanssona i kompanije Adobe koji svoju skrivenu kameru uskoro namjeravaju preseliti i u ostale gradove. Stoga, pripazite jer i vi biste uskoro mogli postati njihova nova žrtva.
Post a Comment